Herbalife helpt Nederland fit en slank de zomer in

Nieuwe F1 shake Toffee, appel en kaneel biedt een lekkere manier van afslanken

15 APRIL 2013, AMSTERDAM, 15 APRIL 2013
Langzaam maar zeker naderen we de zomer. Hoewel bijna heel Nederland mentaal klaar is voor de warmste tijd van het jaar, is een groot deel van hen op fysiek gebied verre van voorbereid: maar liefst 41% van de volwassen Nederlanders kampt met overgewicht. Na het succesvol lanceren van de Formula 1 voedingsshakes, introduceert Herbalife deze zomer Formula 1 Toffee, Appel en Kaneel. Dit is de zevende smaak in de vaste lijn van F1 shakes.

Langzaam maar zeker naderen we de zomer. Hoewel bijna heel Nederland mentaal klaar is voor de warmste tijd van het jaar, is een groot deel van hen op fysiek gebied verre van voorbereid: maar liefst 41% van de volwassen Nederlanders kampt met overgewicht. Zwaarlijvigheid heeft niet alleen negatieve gevolgen voor het zelfvertrouwen en zelfbeeld, maar ook voor de gezondheid en levensverwachting. Deze zomer staat Herbalife klaar om Nederland fit het seizoen in te helpen. Na het succesvol lanceren van de Formula 1 voedingsshakes, introduceert Herbalife deze zomer Formula 1 Toffee, Appel en Kaneel. Dit is de zevende smaak in de vaste lijn van F1 shakes.

Vertrouwde succesformule
Wat betreft samenstelling en effect houdt Herbalife vast aan de vertrouwde succesformule. De nummer 1 maaltijdvervangende shake geeft hoogwaardige proteïnen uit melk en soja, essentiële micronutriënten en toegevoegde plantenextracten en kruiden. Door de uitgebalanceerde samenstelling van de F1 shake, is het te gebruiken als volledige maaltijdvervanger, en dat met slechts 220 kilocalorieën per portie. Het vervangen van ontbijt, lunch of diner door Herbalife F1 helpt de calorie-inname te beperken zonder essentiële voedingsstoffen mis te lopen. Daarnaast is er altijd bij iedereen een coach in de buurt te vinden, die kan helpen bij het bereiken van persoonlijke doelen door een programma op maat te maken. Een ideale manier om op verantwoorde wijze kilo’s af te slanken voordat de zomer écht voor de deur staat.

Gezond, maar wel genieten
Ondanks de behoefte naar het aannemen van een gezonder voedingspatroon, willen mensen blijven genieten van het eten en drinken dat ze gewend zijn. Als gevolg van deze drang naar lekkere voeding, vallen veel mensen terug in hun oude eetpatroon en boeken op termijn geen vooruitgang. De F1 Toffee, Appel en Kaneel kan voor mensen bij wie genieten centraal staat een goede oplossing zijn. Door de geurige kaneel, zoete tinten van toffee en frisse accenten van appel, is deze smakelijke shake een heerlijke, verstandige ‘ticket’ naar een gezondere levensstijl.

Zomers recept
De F1 Toffee, Appel en Kaneel nét een beetje extra geven, maakt deze maaltijdvervanger direct een smakelijke, zomerse traktatie.

Ingrediënten

• 26 gram F1 Toffee, Appel en Kaneel
  • 250 ml ongezoete sojamelk
  • Halve appel

Bereiding
Doe alle ingrediënten in de blender en mix tot het één geheel is.

Verkrijgbaarheid
De nieuwe F1 Toffee, Appel en Kaneel is vanaf 25 april verkrijgbaar bij diverse Herbalife distributeurs. Kijk op www.herbalife.nl voor een overzicht van de distributeurs.