Herbalife lanceert Herbalife24

Een nieuwe productlijn ontwikkeld voor de 24-uurs atleet

17 NOVEMBER 2011, UTRECHT, 17 NOVEMBER 2011
Herbalife introduceert Herbalife24. Deze nieuwe sportlijn is gebaseerd op de laatste wetenschappelijk bewezen resultaten en ontwikkeld door en voor sporters voor een optimale voorbereiding, training en herstel. De sportlijn bestaat uit zeven hoogwaardige producten waarmee sporters hun voedingsprogramma op basis van hun specifieke sport, dagelijkse behoeften en en trainingseisen kunnen aanpassen. Herbalife24 maakt deel uit van het voedingsprogramma van Herbalife.

7 voedingsproducten ter ondersteuning van de sportprestaties

Formula1 Sport
bestaat uit melkeiwit dat de spiermassa ondersteunt en een koolhydratenmix die zorgt voor onmiddellijke en langdurige energie. Met Formula1 leg je een stevige basis voor prestaties.

Hydrate
zorgt voor een snelle aanvulling van vocht, bevat weinig calorieën, is suikervrij en bovendien een bron van de energie-ondersteunende vitamines B1 en B12. Dit product is daarom geschikt op elk moment van de dag.

Prepare*
bereid je voor op de inspanning.

Prolong
is een formule voor efficiënte koolhydraat- en vochtopname en verbetert daardoor de sportprestaties tijdens de inspanning.

Rebuild endurance
is ontwikkeld om het herstelproces te versnellen met een proteïnemix om de glycogeen-aanvulling en de spieropbouw na de inspanning te ondersteunen. Doordat dit product tevens L-Glutamine bevat, ondersteunt Rebuild Endurance tevens het immuunsysteem.

Rebuild strength
bevat veel eiwitten, speciaal gemixt met koolhydraten om aminozuren te leveren aan vermoeide spieren. Dit product gebruik je na de inspanning.

Restore*
is een antioxidant en immuniteitsformule en helpt je lichaam zich ’s nachts te herstellen van de inspanning.

De producten van Herbalife24 worden continu getest door een onafhankelijk laboratorium op verboden middelen (anti-doping testing) om sporters de zekerheid te geven dat de producten zonder problemen continue kunnen worden gebruikt. De producten van Herbalife24 bevatten ook alleen natuurlijke kleur-, smaak of zoetstoffen.

Herbalife & Sport

Herbalife werkt al jaren wereldwijd samen met sporters uit allerlei segmenten. Topclubs en Herbalife slaan de handen ineen om spelers maximaal te ondersteunen in hun topprestaties. Zo is Herbalife voedingssupplier van FC Barcelona en sterspeler Lionel Messi in het bijzonder. Maar ook in Nederland stelt Herbalife voedingsadvies en voedingsproducten beschikbaar aan topsporters. Spelers van Ajax, Vitesse en Excelsior maken al gebruik van de producten van Herbalife24. Maar ook individuele sporters zoals atleet Bjorn Blommerde, nationaal kampioen speerwerpen en Victor Teixera, wereldkampioen Karate, gebruiken de nieuwe sportlijn al.

* Prepare en Restore komen naar verwachting in 2012 op de markt

Citaten
"“We begrijpen dat er meer komt kijken bij prestatiebevorderende voeding dan producten die bedoeld zijn voor, tijdens en na de inspanning. Met Herbalife24 voorzien we degene die een actieve levensstijl nastreeft van de juiste voeding, vanaf het moment dat hij opstaat en zich voorbereid op de dag, tot zijn training, prestatie en herstel – ook ‘s nachts". " John Heiss, directeur Sport & Fitness Herbalife