Nieuwsbericht | Eerste editie Herbalife24Games

Eerste Herbalife24Games: Een healthy experience voor iedereen!

07 JULI 2015, HERENTALS

Zondag 21 juni vond de eerste editie van de Herbalife24Games plaats. Bloso Herentals Netepark was het podium voor deze healthy experience voor de klanten en members van Herbalife.

Competitie en plezier tijdens FUN14

Vanaf 09.30 uur stonden 400 deelnemers te trappelen om te starten met de “FUN14”: Een 14-tal activiteiten gericht op een healthy active lifestyle, gezellig samen sporten en kameraadschap. In 12 groepen gingen de deelnemers onder andere met elkaar de strijd aan op het trefbalveld, werden er work-outs gegeven door Vanessa Natale en Dirk de Weghe en kon men op de foto met de Herbalife mascottes. De ultieme teambuildingsactiviteit, waar naast gezonde competitie vooral gezelligheid centraal stond.

LEVEL10-warriors strijden om de titels Mr and Mrs Herbalife24Games 2015

Om 14.00 uur verzamelde de FUN14 deelnemers rondom de spectaculaire Herbalife24Games arena. In de arena stonden de warriors klaar om drie fysiek zware onderdelen af te werken tijdens de LEVEL10-Challenge. Een race tegen de klok, waarbij het uiterste van het lichaam werd gevraagd. Drie onderdelen en tien uitdagingen waaronder muscle ups, touwklimmen, 800 meter run, traktorbanden werpen en kettlebell pull-ups: de deelnemers werden fysiek en mentaal op de proef gesteld. Onder luid gejuich van de honderden toeschouwers streden 84 warriors om de felbegeerde bokaal, een geldprijs en natuurlijk de titel. Het waren uiteindelijk Wouter Motmans en Treez Gerna die zich respectievelijk Mr and Mrs Herbalife24Games 2015 mogen noemen.

De top 3 van de LEVEL10-Challenge:

Mannen:

1.Wouter Motmans

2.Arnoud van der Kelen

3.Siebe Lievens

Dames:

1.Treez Gerna

2.Aagje Vanwalleghem (voormalig Belgisch turnster en finaliste Olympische Spelen in 2004)

3.Laetitia Popowycz

Michiel Sinot (Country Director Herbalife voor België en Nederland) sprak lovende woorden over de eerste Herbalife24Games: “In alle opzichten hebben de deelnemers vandaag kennisgemaakt met onze healthy active lifestyle. Gezellig samen tijdens de FUN14 of tot het uiterste tijdens de LEVEL10-challenge. Ik heb genoten van alle sportiviteit en kameraadschap. Warriors die tot het uiterste gingen en door vrienden werden opgepept, members die samen met klanten tijdens de FUN14 met elkaar competitie bedreven met vele vrolijke gezichten tot gevolg. Ik ben trots dat we dit als Herbalife hebben kunnen faciliteren. We gaan volgend jaar voor een tweede editie en minimaal een verdubbeling van het aantal deelnemers en toeschouwers.”

Eerste editie smaakt naar meer

Ook de organiserende bureaus Triple Double en Thinc ahead waren erg tevreden over de eerste editie van de Herbalife24Games. Suzanne Amijs (Triple Double): “Het is fantastisch om te zien dat alle deelnemers enthousiast huiswaarts keerden en de vele vrijwilligers met een grote glimlach de Herbalife members en klanten de hele dag vermaakten. Zoveel vriendschappelijkheid en top-competitie op een mooie locatie, dat smaakt naar meer!”

De eerste editie mag dan ook gerust een succes worden genoemd voor Herbalife en de organisatie. Niels Cannegieter (Thinc ahead): “Het is prachtig om te zien dat dit evenement van iedereen is. Van topsporters tot mensen die een healthy active lifestyle nastreven, iedereen kan tijdens de Herbalife24Games werken aan zijn eigen doel. De honderden facebook en twitterberichten tijdens en direct na het evenement onderstreept dat het evenement nu al een plekje in de community heeft verworven!”